PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 21. Data: 2004-05-19 10:51:07
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Z tym, ze to nie moderator ma narzucac komu wolno korzystac z Usnetu.

    Usenetu. O tym decyduje administrator serwera. O grupie - moderator. Po
    konsultacji FAQ na tej grupie (gdzie wszyscy byliście, kiedy były dyskusje o
    FAQ?)

    BTW: W poprzedniej wiadomości to była zwykła literówka. Przepraszam.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2004-05-19 10:53:02
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A komu przeszkadzaja krzaczki? To po prostu znak, ze osoba wysylajaca
    > ogloszenie nie radzi sobie z konfiguracja oprogramowania.

    Nie rozumiem po co ta dyskusja teraz.
    moderator zadal kiedys pytanie, czy puszczac ze zlym kodowanie. Padla
    odpowiedz nie puszczac i koniec.
    Sam tego nie wymyslil, zostalo to poddane dyskusji.

    A komu przeszkadzaja krzaczki, np. mnie.
    Nie znosze czytac postow ze zlym kodowaniem i po to grupa jest moderowana
    zebym tego czytac nie musiala.

    m.

  • 23. Data: 2004-05-19 11:01:30
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości
    > A komu przeszkadzaja krzaczki, np. mnie.
    > Nie znosze czytac postow ze zlym kodowaniem i po to grupa jest moderowana
    > zebym tego czytac nie musiala.

    Z drugiej strony, jesli na grupe posta puszcza osoba, ktora z komputera
    skorzystala TYLKO po to, zeby puscic ta oferte, to takie ogloszenie nigdy
    sie tu nie pojawi...

    Rozumiem, ze FAQ jest potrzebne. I przeciw temu nic nie mam, ale sa sytuacje
    nie ujete w FAQ (bo ciezko wszystko przewidziec) i w takich sytuacjach upor
    moderatora przy sztywnych zasadach jest IMHO bez sensu.

    Bo jesli szukam korepetytora, to co mam wpisac jako forme wspolpracy? praca
    na czarno, jak sugerowal moderator? Przeciez to na starcie dyskwalifikuje
    moje ogloszenie... A jak pracuja osoby, ktore daja korepetycje, wszyscy
    wiedza...

    Kania

  • 24. Data: 2004-05-19 11:03:26
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    > na czarno, jak sugerowal moderator? Przeciez to na starcie dyskwalifikuje
    > moje ogloszenie... A jak pracuja osoby, ktore daja korepetycje, wszyscy

    O ile mi wiadomo to jest taki akceptowalny przez moderatora zapis, cos w
    stylu:
    "forma zatrudnienia do uzgodnienia"
    (sal popraw jesli sie myle)

    m.

  • 25. Data: 2004-05-19 11:03:43
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Usenetu. O tym decyduje administrator serwera. O grupie - moderator. Po
    > konsultacji FAQ na tej grupie (gdzie wszyscy byliście, kiedy były dyskusje
    > FAQ?)

    Mnie nie bylo... przyznaje sie bez bicia. Z przyczyn obiektywnych.

    Ale moze warto, aby moderator, na podstawie najczesciej pojawiajacych sie
    problemow, zaproponowal jakies mozliwe do przyjecia modyfikacje w FAQ?

    > BTW: W poprzedniej wiadomości to była zwykła literówka. Przepraszam.

    :)))

    Kania

  • 26. Data: 2004-05-19 11:04:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Z drugiej strony, jesli na grupe posta puszcza osoba, ktora z komputera
    > skorzystala TYLKO po to, zeby puscic ta oferte, to takie ogloszenie nigdy
    > sie tu nie pojawi...

    Skąd pomysł, że dostęp do Usenetowy należy się (konstytucyjnie) każdemu?

    > Rozumiem, ze FAQ jest potrzebne. I przeciw temu nic nie mam, ale sa sytuacje
    > nie ujete w FAQ (bo ciezko wszystko przewidziec) i w takich sytuacjach upor
    > moderatora przy sztywnych zasadach jest IMHO bez sensu.

    Wybacz, ale podanie formy zatrudnienia i jakichś danych osobowych
    firmy/osoby zatrudniającej jest dla mnie istotny. I jest określony jasno w
    FAQ.

    > Bo jesli szukam korepetytora, to co mam wpisac jako forme wspolpracy? praca

    Do uzgodnienia.

    > na czarno, jak sugerowal moderator? Przeciez to na starcie dyskwalifikuje
    > moje ogloszenie... A jak pracuja osoby, ktore daja korepetycje, wszyscy

    Dlaczego 'dyskwalifikuje'? Przecież przed chwilą sama pisałaś, że to problem
    czytających?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 27. Data: 2004-05-19 11:07:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Mnie nie bylo... przyznaje sie bez bicia. Z przyczyn obiektywnych.

    Wybaczam :)

    > Ale moze warto, aby moderator, na podstawie najczesciej pojawiajacych sie
    > problemow, zaproponowal jakies mozliwe do przyjecia modyfikacje w FAQ?

    Eh. Ale te najczęściej pojawiające się problemy, to
    zapomiminalstwo/nieznajomość FAQ. Nie mówię tutaj o Twoim problemie, bo
    jeszcze chciałaś o nim dyskutować. Śmiało mogę powiedzieć, że jakieś 75%
    maili na konto moderatora zawiera pytanie "dlaczego nie ukazało się moje
    ogłoszenie", na co pada odpowiedź z informacją i adresem FAQ.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2004-05-19 11:16:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > A nie prosciej byloby zalozyc grupe "smieciowa" - "praca
    > oferowana.odrzucone" lub o podobnej nazwie i tam wrzucac posty odrzucone w
    > moderowaniu?

    Proszę bardzo. Jeśli komuś zależy, to może napisać RFD.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 29. Data: 2004-05-19 11:18:21
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Wybacz, ale podanie formy zatrudnienia i jakichś danych osobowych
    > firmy/osoby zatrudniającej jest dla mnie istotny. I jest określony jasno w
    > FAQ.

    No wlasnie o tym pisze. Jestem osoba prywatna, nie posiadam konta na zadnym
    komercyjnym serwerze i NIE CHCE podawac swoich danych na grupach (prywatnie,
    moderator sila rzeczy je otrzymal w trakcie dyskusji mailowej), bo mam
    swiadomosc, ze zostana juz tutaj na wieki wiekow.

    > Dlaczego 'dyskwalifikuje'? Przecież przed chwilą sama pisałaś, że to
    problem
    > czytających?

    Napisalam, ze mi krzaczki nie przeszkadzaja, jako czytajacej, ale na pewne
    elementy oferty pracy/wspolpracy zwracam uwage. I napisanie wprost 'praca na
    czarno' dykwalifikuje ew. pracodawce w moich oczach. W swoich ogloszeniach
    tez staram sie nie wrzucac elementow mogacych dyskwalifikowac.

    Kania

  • 30. Data: 2004-05-19 11:19:07
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Wybaczam :)

    ufff... moge isc na obrone dyplou z czystym sumieniem :)

    > Eh. Ale te najczęściej pojawiające się problemy, to
    > zapomiminalstwo/nieznajomość FAQ. Nie mówię tutaj o Twoim problemie, bo
    > jeszcze chciałaś o nim dyskutować.

    Bo sie poczulam urazona...

    > Śmiało mogę powiedzieć, że jakieś 75%
    > maili na konto moderatora zawiera pytanie "dlaczego nie ukazało się moje
    > ogłoszenie", na co pada odpowiedź z informacją i adresem FAQ.

    I co? I nie ma zadnej odpowiedzi?

    Ile osob poprawia po takim mailu swoje ogloszenie? tak szacunkowo?

    Kania