PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferty pracy dla nauczycieli

  • 1. Data: 2002-04-09 20:32:15
    Temat: oferty pracy dla nauczycieli
    Od: "e2k" <p...@e...prv.pl>

    czy ktos mi moze pomoc i powiedziec gdzie mozna znalezc oferty pracy dla
    nauczycieli?

    z pozdrowieniami. exor

  • 2. Data: 2002-04-09 20:44:36
    Temat: Re: oferty pracy dla nauczycieli
    Od: "r" <r...@k...chip.pl>

    Użytkownik "e2k" <p...@e...prv.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos mi moze pomoc i powiedziec gdzie mozna znalezc oferty pracy dla
    > nauczycieli?
    >
    > z pozdrowieniami. exor
    Witam!
    Romanq

  • 3. Data: 2002-04-09 20:50:23
    Od: "e2k" <p...@e...prv.pl>

    ale nie! :)
    chodzilo mi o jakies WWW .... :)
    exor. pozdrowka.

  • 4. Data: 2002-04-09 21:04:43
    Od: "r" <r...@k...chip.pl>

    > ale nie! :)
    > chodzilo mi o jakies WWW .... :)
    > exor. pozdrowka.
    Witam!
    no to masz www :-)
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=katalog&p=pl.praca
    .&kat=Praca
    Romanq

  • 5. Data: 2002-04-09 21:31:31
    Od: "e2k" <p...@e...prv.pl>

    no kucze! przeciez to to samo!:)) nie ma jakiegos portalu nauczycieli czy
    czegos takiego?...

    pozdrowka. exor

  • 6. Data: 2002-04-09 22:02:27
    Od: baldhorse <b...@-...pl>

    In article <a8vmih$9pm$1@julia.coi.pw.edu.pl>, p...@e...prv.pl
    says...
    > no kucze! przeciez to to samo!:)) nie ma jakiegos portalu nauczycieli czy
    > czegos takiego?...
    >
    > pozdrowka. exor

    portal dla nauczycieli?
    pewno szukasz www.depresja.com :))

  • 7. Data: 2002-04-10 08:10:28
    Od: <b...@g...pl>

    > czy ktos mi moze pomoc i powiedziec gdzie mozna znalezc oferty pracy dla
    > nauczycieli?
    > z pozdrowieniami. exor

    Wszystkie oferty pracy dla nauczycieli szkol panstwowych przechodza przez
    Kuratorium Oswiaty w danym miescie. Skladajac tam swoja oferte mozna znalezc
    prace. Ponadto polecam dzwonienie do szkol i pytanie o zapotrzebowanie (czasami
    mozna cos trafic).

    BS

  • 8. Data: 2002-04-10 19:13:52
    Od: "Gosia (MTJ)" <j...@k...net.pl>

    e2k napisał(a) w wiadomo?ci: ...
    >no kucze! przeciez to to samo!:)) nie ma jakiegos portalu nauczycieli czy
    >czegos takiego?...
    >
    >pozdrowka. exor

    A moze samemu sie oglosic? W czasopismie "Glos Nauczycielski" mozna dac
    swoje ogloszenie drobne do 30 slow za darmo, jesli tylko jest to ogloszenie
    ze ktos poszukuje pracy lub ... oferuje prace. Zajrzyj na
    http://www.glos.pl/Ogloszenia.htm
    Mozna wyslac swoje ogloszenie mailem - adres jest podany na stronie.

    Gosia (MTJ).

  • 9. Data: 2002-04-10 20:19:32
    Od: "e2k" <p...@e...prv.pl>

    dziekuje wszystkim za pomoc:) jeszcze pracy nie mam(-y), ale moze co z tego
    bedzie:) papa

    exor