PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv po angielsku (pomocy)

  • 1. Data: 2002-04-09 15:49:00
    Temat: cv po angielsku (pomocy)
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

    witam
    czytam tą grupe już kawałek czasu i wydaje mi sie że nie bylo tego. chodzi
    mi o to gdzie moge znalezc DOBRE przyklady cv po angielsku i/lub niemiecku
    (ewntualnie francuski tez by sie przydal). najlepiej zeby cv bylo, jak to
    sie mowi, zrobione pod informatyka, webmastera. wiecie gdzie cos takiego
    znalezc? rzuccie linka, albo gotowca. cokolwiek. prosze.

    --
    . : chory chlopczyk : .
    s...@i...pl

  • 2. Data: 2002-04-09 16:39:27
    Temat: Re: cv po angielsku (pomocy)
    Od: magda <r...@i...pl>

    Hej,
    zajrzyj sobie na stronki:
    www.absolwent.net
    www.jobs.pl
    www.jobpilot.pl
    a jak nie znajdziesz to wpisz w wyszkiwarke "CV" i po klopocie:-)
    Pozdrawiam, Magda

  • 3. Data: 2002-04-12 19:55:38
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

    Uzytkowniczka "magda" <r...@i...pl> napisala

    > Hej,
    > zajrzyj sobie na stronki:
    > www.absolwent.net
    > www.jobs.pl
    > www.jobpilot.pl
    > a jak nie znajdziesz to wpisz w wyszkiwarke "CV" i po klopocie:-)
    > Pozdrawiam, Magda

    dzieki bardzo