PracaGrupypl.praca.dyskusjenie przyjście do pracy a koniec umowy › nie przyjście do pracy a koniec umowy
  • Data: 2006-09-01 08:43:31
    Temat: nie przyjście do pracy a koniec umowy
    Od: Kozet <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Z ostatnim dniem miesiąca skończyła mi się umowa o pracę na okres
    próbny. Następnego dnia już nie poszedłem do pracy i nie poinformowałem
    wcześniej o tym pracodawcy. Czy mają prawo nie wypłacić mi wynagrodzenia
    za ten ostatni miesiąc? Co zrobić jeżeli nie przyślą mi świadectwa pracy?
    Czy mogę mieć jakieś problemy prawne z tego tytułu?

    R.