PracaGrupypl.praca.dyskusje › list referencyjny

  • 31. Data: 2006-02-07 22:05:26
    Temat: Re: list referencyjny
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:dsao44$osf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: bublik [Tue, 7 Feb 2006 12:20:23 +0100]:

    > A list referencyjny, jak powszechnie wiadomo, wiesza się na
    > ścianie w ładnej oprawce, ale absolutnie się go nie dołącza
    > do dokumentów rekrutacyjnych ;-)))

    > Przykro mi, znów nie rozumiesz słowa pisanego.

    Meczy mnie ta dyskusja - jest jalowa. Chyba juz w niej nie bede bral
    udzialu. Dobranoc

    .

  • 32. Data: 2006-02-08 09:09:02
    Od: "pkorbut" <p...@i...pl>

    > ja pie.....
    >
    > czy komentarze w takim stylu ludziom takim jak ty pomagają się
    > dowartościować dzieki możliwości zaprezentowania swoich "głębokich"
    > przemyśleń ?
    >
    > bo napewno nikomu nie pomagaja !

    nie przejmuj sie, to jest standard, ze udziela sie przede wszystkim cale
    stado "znawców", oczywiscie kazdy ze swoja "ogolna teoria wszystkiego",
    przekonaniem o wlasnej wszechwiedzy

    natomiast za cholere nie potrafia zrozumiec prostego pytania i udzielic
    prostej odpowiedzi bez wpieprzania sie z butami

    pozdrawiam i powodzenia zycze
    pk

  • 33. Data: 2006-02-08 22:53:54
    Od: Marek <n...@p...tu>

    > handlowiec (Wilga)
    > rz. mos IIb, lm M. ~wcy 'osoba pracująca w handlu; zajmująca
    > się handlem'
    > Nie ma w definicji tego słowa niczego o skuteczności.

    Ja umiem grać na pianinie, ale pianistą nie nazwałbym się nigdy.
    Ale formalnie masz rację i sprawę w sądzie wygrałbyś.

    --
    M.

  • 34. Data: 2006-02-12 19:01:30
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "pkorbut" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > natomiast za cholere nie potrafia zrozumiec prostego pytania i udzielic
    > prostej odpowiedzi bez wpieprzania sie z butami

    Amen.

    .