PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak jest oprocentowane honorarium?

  • 1. Data: 2002-01-16 13:21:46
    Temat: jak jest oprocentowane honorarium?
    Od: Jarek <j...@d...pl>

    Mam na umowie pensje zasadnicza brutto i honorarium brutto. Jak wyliczyc ile
    dostane "na reke"?
    Pozdrawiam!
    Jarek

  • 2. Data: 2002-01-16 13:51:33
    Temat: Re: jak jest oprocentowane honorarium?
    Od: "Regina Lenart" <r...@n...pl>

    nijak
    Użytkownik Jarek <j...@d...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:B86B3CFA.22CD%j...@d...pl...

  • 3. Data: 2002-01-16 14:04:34
    Od: "Anna Jop" <a...@l...com.pl>

    trzeba pomnozyc kwote honorarium przez 0,66. W ten sposób uzyskasz kwote
    netto
    Uzytkownik "Jarek" <j...@d...pl> napisal w wiadomosci