PracaGrupypl.praca.dyskusje › sposob dla ludzi z IT, GIS, SIP i CAD

  • 1. Data: 2002-01-16 11:44:47
    Temat: sposob dla ludzi z IT, GIS, SIP i CAD
    Od: <a...@p...onet.pl>

    jesli znasz sie na GIS, SIP, IT, SIP to
    mozesz sie zarejestrowac u nas, pod adresem
    http://kariera.gis-net.pl/

    pozostajesz anonimowym,
    jesli firma akurat Cie potrzebuje to ma szanse wyslania Ci maila bez znajomosci
    Twojego adresu, Ty wybierasz czy chcesz sie z nimi skontaktowac czy nie,
    mam nadzieje ze ogloszenia o pracy tez zaczna sie pojawiac

    na razie tyle co zaczelismy :-)

    pozdrawiam
    adam

  • 2. Data: 2002-01-16 12:12:13
    Temat: Re: sposob dla ludzi z IT, GIS, SIP i CAD
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Twojego adresu, Ty wybierasz czy chcesz sie z nimi skontaktowac czy nie,
    > mam nadzieje ze ogloszenia o pracy tez zaczna sie pojawiac

    Czego to już ludzie nie wymyślą... Najlepiej to w ogóle nic nie pisać,
    wtedy ma się 100% anonimowość. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/