PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś ma jakieś informacje na temat "Media Press"?

  • 1. Data: 2002-01-16 14:30:51
    Temat: Czy ktoś ma jakieś informacje na temat "Media Press"?
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Jestem ze Śląska i szukam aktualnie pracy. Natknąłem się w jednym z ogłoszeń,
    że jakieś polskie wydawnictwo prasowe "Media Press" (nie jestem pewien czy tak
    to się pisze) zleci pracę w domu. Ale niestety jest tylko automatyczna
    sekretarka i podaje wiele informacji, oprócz jednej: nie znam adresu tej firmy.
    A konkretnie jej siedziby (być może filii) w Katowicach lub okolicy. Jeśli coś
    wiecie na temat tego wydawnictwa, dajcie proszę znać.