PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma/student

  • 1. Data: 2003-11-12 07:03:48
    Temat: firma/student
    Od: "Icon" <p...@i...pl>

    Jak wyglada sprawa założenia przez studenta zaocznego firmy (na początek
    jednoosobowej)???
    Jak wygladaja opłaty i czy przysługują mi jakieś znizki z tytułu zusów
    itd???

    pozdrawiam

    Paweł

  • 2. Data: 2003-11-12 11:04:15
    Temat: Re: firma/student
    Od: "BitXorTheta" <adres@podaje_publicznie.pl>

    Icon wrote:

    > Jak wyglada sprawa założenia przez studenta zaocznego firmy (na
    > początek jednoosobowej)???
    > Jak wygladaja opłaty i czy przysługują mi jakieś znizki z tytułu zusów
    > itd???

    placisz tyle co wszyscy, nie ma zadnej taryfy ulgowej

    --
    BitXorTheta

  • 3. Data: 2003-11-12 13:10:41
    Od: Pietlek <p...@w...com.pl.bezspamu>

    Icon wrote:
    > Jak wyglada sprawa założenia przez studenta zaocznego firmy (na początek
    > jednoosobowej)???
    > Jak wygladaja opłaty i czy przysługują mi jakieś znizki z tytułu zusów
    > itd???

    www.1praca.gov.pl
    ktoraś tam składka na zus odpada z tego co pamiętam.
    Na tej stronie jest wszystko opisane.

  • 4. Data: 2003-11-12 13:43:51
    Od: "BitXorTheta" <adres@podaje_publicznie.pl>

    Pietlek wrote:

    > www.1praca.gov.pl
    > ktoraś tam składka na zus odpada z tego co pamiętam.
    > Na tej stronie jest wszystko opisane.

    chyba masz na mysli absolwentow, natomiast zainteresowany pytal o
    studenta

    --
    BitXorTheta

  • 5. Data: 2003-11-13 14:16:20
    Temat: Odp: firma/student
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    Student nie ma żadnych zniżek - czekaja na to az
    zostaniesz bezrobotnym absolwentem - wtedy
    dopiero beda ci "pomagać" ...

    pozdrawiam
    :)