PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znalezione CV w necie - jak takie zrobić?

  • 1. Data: 2008-05-17 19:06:14
    Temat: Znalezione CV w necie - jak takie zrobić?
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    Witam

    Znalazłam w internecie ładnie zrobione CV, chciałabym troszkę wyróżnić
    się z tłumu starających się o pracę i pomyślałam że takie CV by mi to
    umożliwiło...
    Pytanie właściwe: jak takie zrobić? Jak przerobić do pdf'a to oczywiście
    wiem, nie wiem jak te kolorowe zakładki po lewej stronie zrobić...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-17 19:07:15
    Temat: Re: Znalezione CV w necie - jak takie zrobić?
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    mamqa pisze:
> [...]
    > Pytanie właściwe: jak takie zrobić? Jak przerobić do pdf'a to oczywiście
    > wiem, nie wiem jak te kolorowe zakładki po lewej stronie zrobić...

    Przepraszam... z tego wszystkiego zapomniałam o linku:
    http://www.it-jobs.stepstone.de/content/de/de/cv05.p
    df

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-05-17 19:15:28
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    mamqa pisze:
    > http://www.it-jobs.stepstone.de/content/de/de/cv05.p
    df

    Albo robisz niewielki plik graficzny jpg/gif i go wstawiasz, albo robisz
    tabelę 1x1 wypełniasz kolorem (prawy przycisk myszy [Obramowanie i
    cieniowanie]) i usuwasz obramowanie tabeli.
    Kopiujesz to potem x razy.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 4. Data: 2008-05-17 19:58:13
    Od: lukaszkkk <l...@p...onet.pl>

    Dnia 17-05-2008 o 21:07:15 mamqa <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]

    Nie przerabiaj pdfa tylko zrob od nowa CV w Wordzie na wzor tego pdfa.
    Takie zielone zakladki mozna zrobic na kilka sposobow. Ja proponuje uzyc
    funkcji rysowania Worda. Tam jest narzedzie Kształty a w nim Prostokat.
    Rysujesz maly prostokat, klikasz na niego prawym przyciskiem i daje
    wypelnienie
    jakie chcesz. Pozniej kopiujesz ten prostokat tyle razy ile chcesz miec
    zakladek.

    Z tabela bedzie ci trudniej bo trzeba bedzie modyfikowac marginesy,
    ustawic tabulatory.
    Odradzam

  • 5. Data: 2008-05-18 18:24:45
    Od: grabarz <u...@g...com>

    mamqa <m...@o...pl>:
> [...]
    > Pytanie właściwe: jak takie zrobić? Jak przerobić do pdf'a to
    > oczywiście wiem, nie wiem jak te kolorowe zakładki po lewej stronie

    bardzo mi to przypomina LaTeXowy styl moderncv. jesli więc umiesz obsłużyć
    LaTeXa, to na stronie autora tego stylu masz nawet gotowe przykłady użycia.

    pozdrawiam,
    m.