PracaGrupypl.praca.dyskusje › złamane przepisy kodeksu czy nie?

  • 1. Data: 2008-05-17 06:56:16
    Temat: złamane przepisy kodeksu czy nie?
    Od: " " <i...@g...pl>

    Sytuacja jest następująca:

    1. Pracuję jeszcze w jednostce organizacyjnej samorządu terytorialnego do 19
    maja br (tak uzgodniłem z szefostwem). Od 20 maja przechodzę do innej firmy.
    W tzw. międzyczasie pojawiły się podwyżki dla wszystkich pracowników.
    Wszyscy otrzymali po 10% podwyżki oprócz mnie, bo ja dostałem 5% (szefostwo
    wiedziało już wtedy, że odchodzę). Czy to czasami nie podpada pod paragraf o
    dyskryminacji?

    2. Za dzień 3 maja w mojej jeszcze obecnej pracy dzień wolny ustalono
    zarządzeniem na 23 maj. Pracodawca stwierdził, że przechodząc przed tym
    dniem do innego pracodawcy tracę w ten sposób dzień wolny. Czy ma rację?

  • 2. Data: 2008-05-17 07:12:53
    Temat: Re: złamane przepisy kodeksu czy nie?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    i...@g...pl pisze:
> [...]
    > wiedziało już wtedy, że odchodzę). Czy to czasami nie podpada pod paragraf o

    A jak masz w umowie + regulamin podwyzek u pracodawcy? Bo pewnie jest ze
    podwyzki sa uznaniowe i moglbys w ogole nie dostac i byloby OK. Chociaz
    w budzetowce moze byc inaczej.

    > 2. Za dzień 3 maja w mojej jeszcze obecnej pracy dzień wolny ustalono
    > zarządzeniem na 23 maj. Pracodawca stwierdził, że przechodząc przed tym
    > dniem do innego pracodawcy tracę w ten sposób dzień wolny. Czy ma rację?

    Nie ma racji - masz jeden dzien urlopu wiecej - wiec albo wyplaca
    ekwiwalent, albo masz urlop.

  • 3. Data: 2008-05-17 10:51:04
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    i...@g...pl wrote:
> [...]
    > W tzw. międzyczasie pojawiły się podwyżki dla wszystkich pracowników.
    > Wszyscy otrzymali po 10% podwyżki oprócz mnie, bo ja dostałem 5% (szefostwo

    interesuje sie inflacja, czy mozesz mi powiedziec czy wydajnosc pracy
    tez wzrosla o 10%?

  • 4. Data: 2008-05-17 11:39:57
    Od: sz <s...@b...no>

    R.M. wrote:
    > interesuje sie inflacja, czy mozesz mi powiedziec czy wydajnosc pracy
    > tez wzrosla o 10%?

    tak, oczywiscie każdy z urzędników samorządu wyprodukował o ponad 10%
    produktów więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego :D

  • 5. Data: 2008-05-17 13:11:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g0m0ic$f87$2@inews.gazeta.pl Maverick
    <k...@g...pl> pisze:

    > A jak masz w umowie + regulamin podwyzek u pracodawcy? Bo pewnie jest ze
    > podwyzki sa uznaniowe i moglbys w ogole nie dostac i byloby OK.
    A art. 18^3b §1 pkt 2 KP?

    > Chociaz w budzetowce moze byc inaczej.
    Nie bardzo, kodeks pracy to kodeks pracy, obojętne czy budżetówka czy
    prywaciarstwo.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-05-19 21:48:57
    Od: IżI <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com>

    sz pisze:

    > tak, oczywiscie każdy z urzędników samorządu wyprodukował o ponad 10%
    > produktów więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego :D

    piękne xD