PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zamkniete kolo !!!

  • 41. Data: 2002-02-27 11:21:04
    Temat: Re: Zamkniete kolo !!!
    Od: "O.D." <l...@d...pl>

    Witam
    Czy ma ktoś podstawy prawne spisu powszechnego ? Bo na
    http://www.stat.gov.pl/nsp/index.htm jest chyba zły link.
    Tzn dwa razy do tego samego pliku (nieaktualna ustawa).
    Chodzi mi konkretnie żeby gdzieś pisało, że mają przyjmować rachmistrzów do
    29 marca.
    Jest mi to potrzebne żeby cos zawalczyć w Urzędzie Miejskim.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojanski
    odpowiadając usuń nospam z adresu e-mail
    ------
    www.tramping.slask.prv.pl - niusy turystyczne ze Śląska, relacje z wypraw

  • 42. Data: 2002-02-27 13:25:47
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    Chodzilo o Lublin
    To dziura i ju

  • 43. Data: 2002-02-27 15:28:30
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    www.best1.prv.pl
    www.best2.prv.pl
    www.best3.prv.pl

    Oprucz filmów jest też oferta pracy.

  • 44. Data: 2002-02-28 15:36:31
    Temat: Odp: Zamkniete kolo !!!
    Od: "Eliksir" <e...@t...pl>

    Witam,
    Jesli jest to nadal aktualne, to jedna z najlepszych i przede wszystkim
    pewnych firm zajmujacych sie miedzynarodowym posrednictwem jest Job Center.
    Pozdrawiam, Joanna

  • 45. Data: 2002-03-04 10:27:50
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    Tak przyglądam się tej całej rozmowie i nie mogę się oprzeć ,aby nie
    pogratulować MĄDREGO światopoglądu dla Mismana
    Bardzo Cię pozdrawiam
    Jolka

  • 46. Data: 2002-03-04 10:53:50
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    Jola wrote:

> [...]
    > Tak przyglądam się tej całej rozmowie i nie mogę się oprzeć ,aby nie
    > pogratulować MĄDREGO światopoglądu dla Mismana

    a dziekuje, jezeli rzeczywiscie uwazasz, ze mam troche racji.

    --
    Pozdrawia m.

  • 47. Data: 2002-03-06 17:13:27
    Od: "Ania P." <p...@f...hoga.pl>

    I to ma być w porządku ?!!! Sam chyba nie wierzysz, że poziom nauczania na
    zaocznych jest taki sam jak na dziennych studiach. Oczywiscie, doświadczenie
    to bardzo dużo, pewnie więcej niż wykształcenie, ale wiedza tzw.
    encyklopedyczna też sie przydaje.... Najlepsze wyjście to studia dzienne
    +praca (choćby staże i wolontariaty), ale przy nasyzm systemie nauczania,
    gdzie system punktowy jest w dalszym ciągu chlubnym wyjątkiem, a
    uczęszczanie na różne filozofie i łaciny (niezaleznie od kierunku tzw.
    humanistycznych studiów) obowiązkiem, jest to w większości wypadków
    niewykonalne. Którys z przedmówców miał rację. Wielkie firmy szukają
    przyszłych pracowników na uczelniach. Dla nich uczelnia z tradycjami się
    liczy. Niestety dla większości pracodawców SGH czy UJ to taka sama szkoła
    jak pierwsza z brzegu Wyższa Szkoła Zarządzania. Może się to kiedyś zmieni i
    studia na renemowanej uczelni będą faktycznie przekładać się na prestiż. jak
    na razie ich absolwenci są narażeni na śmiech osobników z licencjatami, ale
    z 10 letnim doświadczeniem. Po co frajerzy tak kuli? Trzeba było po szkole
    iść do roboty. Najlepiej zaraz po zawodówce...

    --
    Ania P.

  • 48. Data: 2002-03-06 18:23:11
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 6 Mar 2002 18:13:27 +0100, "Ania P." <p...@f...hoga.pl>
    wrote:

> [...]
    >z 10 letnim doświadczeniem. Po co frajerzy tak kuli? Trzeba było po szkole
    >iść do roboty. Najlepiej zaraz po zawodówce...
    (chcialem to pociac ale nie wiem w ktorym miejscu)

    Otoz cala ta dyskusja przypomina dyskusje pt. co jest lepsze piwo czy
    wino. Jedno ma swoich zwolennikow i tak samo drugie i zwykle jest tak
    ze opinia zwolennika jednego czy drugiego zalezy od jego punktu
    siedzenia (polnoc-poludnie).

    Natomiast moim zdaniem czasami wazniejsze jest to gdzie i z kim to
    piwo/wino wypijemy (moze byc i wino proste zamiast Chablis)

    Inna sprawa ze sa uczelnie z tradycjami ktore nie maja renomy, sa
    uczelnie z renoma ktore nie maja wykladowcow (dobrych) i te ktore ich
    maja a nie maja tradycji. Jesli zas chodzi o rankingi to prosze
    zauwazyc ze wystarczy ze jedna uczelnia podkupi drugiej 2-3 profesorow
    i juz ranking wyglada inaczej.

    Dodatkowo _NIE_ _Generalizujac_ ale wszystkich poznanych przez _Mnie_
    absolwentow renomowanych uczelni (czyli ludzi swiezo po studiach)
    cechowala niezrozumiala pewnosc siebie w dziedzinach o ktorych zwykle
    nie mieli pojecia (moze mialem pecha?). Czy ta cecha jest nabywana w
    tychze uczelniach?

    Pzdr
    Limfo

  • 49. Data: 2002-03-07 08:40:05
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    Ania P. wrote:

> [...]
    > +praca (choćby staże i wolontariaty), ale przy nasyzm systemie nauczania,
    [ble, ble, ble...]

    No tak. Kolezanka jak widze tez jest_na/konczy dzienne, i sadzi ze jej sie
    _nalezy_ zatrudnienie, bo przeciez tyyyle lat ciezkiego zakuwania... ? :o>
    Rozbrajaja mnie takie oczekiwania. naprawde. :o]

    --
    Pozdrawia m.

  • 50. Data: 2002-03-07 13:49:56
    Od: "Ania P." <p...@f...hoga.pl>

    Koleżanka skończyła (owszem dzienne) jakiś już czas temu. W dodatku UJ
    skończyła (no, ale jakie to ma znaczenie). Pracę ma, a za chwilę będzie mieć
    następną. Koleżanka nie neguje też sensu studiowania zaocznie, także na
    prywatnych uczelniach. Koleżanka nie może jednak zgodzić się z twierdzeniem,
    że ci po zaocznych, ale z doświadczeniem są lepszymi pracownikami.
    Doświadczenie to nie wszystko, czasami po prostu brakuje wiedzy. I nie piszę
    tego tak sobie, tylko z doświadczenia. Znam studentów i absolwentów wielu
    uczelni, wielu kierunków i trzech trybów. Nikt mi nie wmówi, że absolwent
    zaocznych ma taką samą wiedzę jak absolwent dziennych. I to tyle.

    P.S. A koledzy to pewnie po zaocznych ;-)

    --
    Ania P.