PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZA DARMO!!!

  • 1. Data: 2003-11-12 10:11:38
    Temat: ZA DARMO!!!
    Od: "tpi" <m...@w...pl>

    Wykonam DARMOWO serwis WWW w technologiach PHP+MySQL.

    UWAGA: Nie może to być żadna strona firmowa czy sklep, ale jakiś ciekawy
    projekt stawiający jakieś wyznanie, pozwalający zdobyć nowe doświadczenia.
    pzd
    Marcin

  • 2. Data: 2003-11-12 14:13:06
    Temat: Re: ZA DARMO!!!
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > Wykonam DARMOWO serwis WWW w technologiach PHP+MySQL.

    zgin! przepadnij!

    i nie psuj wiecej rynku!

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

  • 3. Data: 2003-11-12 14:33:20
    Od: "tpi" <m...@w...pl>

    Nie chodzi mi o "robotę" ale o "sztukę" :)
    więc chleba nikomu (chyba) nie zabieram?

  • 4. Data: 2003-11-12 14:35:41
    Od: "tpi" <m...@w...pl>

  • 5. Data: 2003-11-12 14:49:56
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Wed, 12 Nov 2003 11:11:38 +0100, gdy "tpi"
    <m...@w...pl> napisał:

    >Wykonam DARMOWO serwis WWW w technologiach PHP+MySQL.
    >
    >UWAGA: Nie może to być żadna strona firmowa czy sklep, ale jakiś ciekawy
    >projekt stawiający jakieś wyznanie,

    Hmmmm może być rzymskokatolickie?

    Zrób stronę www swojej parafii. Proboszcz się ucieszy, a i przydatną
    znajomość zyskasz :)

    Może potem zrobisz serwis kurii, albo i diecezji, ha!

    <MSPANC>

    A bardziej serio: nie masz hobby, o którym możesz napisać w sieci?
    W końcu nawet zdjęcia z wakacji możesz sobie wrzucić do MySQL.

    Np. ja ucząc się parę lat temu podstaw Perla zrobiłem stronkę "Wirtualny
    Alkomat" i choć jest to rzecz raczej prymitywna, to nadal zwraca uwagę
    :)

    pzdr
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-12 14:53:59
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Mam 2 letnie doświadczenie w tych technologiach :)

    i jeszcze traktujesz je hobbystycznie? tylko pozazdroscic :)

    wojtek

  • 7. Data: 2003-11-12 14:59:45
    Od: "tpi" <m...@w...pl>

  • 8. Data: 2003-11-12 15:11:23
    Od: "tpi" <m...@w...pl>

    Chleb mam i stać mnie na to żeby traktować to hobbystycznie. Szukam wyzwań w
    tych technologiach, jak ich nie znajdę to może będę szukał w innych :)

  • 9. Data: 2003-11-12 15:30:43
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2003-11-12 15:39:03
    Od: "tpi" <m...@w...pl>

    Zdjęcia z wakacji przerabiałem na początku i to już jest nudne :(
    Literówki każdemu mogą się trafić :(