PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wieprz => DevOps Engineer <=

  • 1. Data: 2022-06-28 15:45:08
    Temat: Wieprz => DevOps Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla Naszego Klienta - firmy zatrudniającej niemal 700 osób,
    działającej na bez mała 20 rynkach Europy, tworzącej
    urządzenia do inteligentnego zarządzania budynkami, szukamy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** DevOps Engineer
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Automatyzacja budowania, wdrażania i konfigurowania aplikacji w
    oparciu o CI/CD,
    * Administrowanie Microsoft Azure Cloud,
    * Tworzenie konfiguracji w oparciu o wykorzystanie Docker i
    Kubernetes.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenia w automatyzacji budowania, wdrażania i
    konfigurowania aplikacji w oparciu o CI/CD (Continuous
    Integration/Delivery),
    * Doświadczenia w pracy w administrowaniu Microsoft Azure Cloud,
    * Znajomości systemu kontroli wersji Git,
    * Doświadczenia w pisaniu CLI Linux i/lub Powershell,
    * Umiejętności tworzenia konfiguracji w oparciu o wykorzystanie
    Docker i Kubernetes,
    * Umiejętności tworzenia i administrowania wirtualnymi maszynami
    VMWARE CLOUD.

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Doświadczenie w konfigurowaniu i zarządzaniu infrastrukturą za
    pomocą Terraform i/lub Ansible,
    * Doświadczenie w konfigurowaniu monitoringu dla maszyn wirtualnych
    serwerów i usług w chmurze przez np. Zabbix,
    * Umiejętność używania generatorów ruchu do symulacji
    obciążenia sieci i wykrywania anomalii,
    * Doświadczenie w administracji i rozwoju baz danych CITUS.

    ***** Proponujemy:

    * Stałe zatrudnienie,
    * Kwartalny bonus finansowy,
    * Budżet szkoleniowy odnawiany co roku,
    * Bonus za polecenie pracownika,
    * Pracę przy rozwojowym projekcie, w dużym zespole specjalistów.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2206
    => => =>