PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warner Bros.Poland/info

  • 1. Data: 2002-10-09 20:10:07
    Temat: Warner Bros.Poland/info
    Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl>

    Witam!

    Zostałam zaproszona do Warner Bros na rozmowę kwalifikacyjną i mam pytanko:
    czy ktoś z was pracował w tej firmie, mógłby udzielić jakichś informacji na
    jej temat.

    Z góry dziękuję za pomoc
    Pozdrowionka
    Asienka

  • 2. Data: 2002-10-10 13:19:17
    Temat: Odp: Warner Bros.Poland/info
    Od: "KaWa" <k...@w...pl>

    Byłam na rozmowie w tej firmie, atmosfera bardzo miła. Obowiązkowy
    angielski, prawie cała rozmowa była w tym języku. Powodzenia.

    Użytkownik Asienka <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ao227h$9fn$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-10-16 12:17:55
    Temat: Re: Warner Bros.Poland/info
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 10 Oct 2002 15:19:17 +0200, "KaWa" <k...@w...pl> wrote:

    >Byłam na rozmowie w tej firmie, atmosfera bardzo miła. Obowiązkowy
    >angielski, prawie cała rozmowa była w tym języku. Powodzenia.

    Dziwne - bo ja też jakiś czas temu byłem na rozmowie w WB Poland i
    rozmowa toczyła się w języku polskim.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 4. Data: 2002-10-17 00:13:08
    Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:o...@4...com..
    .
    > On Thu, 10 Oct 2002 15:19:17 +0200, "KaWa" <k...@w...pl> wrote:
    >
    > Dziwne - bo ja też jakiś czas temu byłem na rozmowie w WB Poland i
    > rozmowa toczyła się w języku polskim.

    Widocznie, na stanowisku, o jakie się ubiegałeś, nie była wymagana znajomość
    tego języka ;)

    Pozdro
    Asienka

  • 5. Data: 2002-10-22 10:18:28
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 17 Oct 2002 02:13:08 +0200, "Asienka"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Widocznie, na stanowisku, o jakie się ubiegałeś, nie była wymagana znajomość
    >tego języka ;)

    Była - ale może nie na codzień ;-)