PracaGrupypl.praca.dyskusje › GC i sprawa www.polonia-it.org

  • 1. Data: 2002-10-09 20:29:08
    Temat: GC i sprawa www.polonia-it.org
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Czesc,
    w zwiazku ze obecnie tylko dwie osoby (Adam i Michal)
    sa zainteresowane stronami internetowami dla GC w niemczech
    musialem zmienic koncepcje i zaoszczedzic troche pieniedzy.

    W najblizszym czasie domena www.polonia-it.org
    zostanie przerzucona na nasz wlasny serwer www
    i sprobuje na nowe zmobilizowac pare osob zeby
    je uruchomic. Prosze o warozumialosc i jeszcze troche cierpliwosci :-))

    Z mojej strony (mojej firmy) damy do daspozycji
    servis mailowy, dostep do konfiguracji zeby umozliwic
    wrzcenie stronek, uruchomic forum itp.

    Szkoda tylko ze 2000 EUR ktore AKRA GmbH
    w te impreze zainwestowala poszly na marne
    ale moze teraz sie uda :-))

    Jesli ktos ma ochote poprowadzic(administrowac etc.) w przyszlosci
    www.polonia-it.org (lepiej niz pawelek :-)) to
    zapraszam wkrotce do dyskusji = oczekuje propozycji.

    Pozdrowienia

    Thomas Ochmann
    AKRA GmbH
    Hamburg
    www.akra.de <= te domene tez bedziemy przeprowadzac, mozy byc czasowo
    niedostepna :-))

  • 2. Data: 2002-10-10 05:55:09
    Temat: Re: GC i sprawa www.polonia-it.org
    Od: "Miroslaw Balka" <1...@g...pl>

    > Czesc,
    > w zwiazku ze obecnie tylko dwie osoby (Adam i Michal)
    > sa zainteresowane stronami internetowami dla GC w niemczech
    > musialem zmienic koncepcje i zaoszczedzic troche pieniedzy.

    No wlasnie, a jaka jest\byla obecna koncepcja? I czemu tylko Niemcy? Adres
    jest bardzo miedzy narodowy...

    > Z mojej strony (mojej firmy) damy do daspozycji
    > servis mailowy, dostep do konfiguracji zeby umozliwic
    > wrzcenie stronek, uruchomic forum itp.

    Jaki soft i OS?

    > Szkoda tylko ze 2000 EUR ktore AKRA GmbH
    > w te impreze zainwestowala poszly na marne
    > ale moze teraz sie uda :-))

    A to nie da sie tego odpisac od podatku jako wspieranie mniejszosci? ;)

    > Jesli ktos ma ochote poprowadzic(administrowac etc.) w przyszlosci
    > www.polonia-it.org (lepiej niz pawelek :-)) to
    > zapraszam wkrotce do dyskusji = oczekuje propozycji.

    Nooo.. ktos wspominal, ze to (=obecny stan) wina backupu.

    Znaczy, ogolnie - konkrety, konkrety, konkrety, bo czasy pospolitego
    ruszenia juz chyba sie dawno skonczyly :PP

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2002-10-10 05:57:35
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2002-10-17 05:46:39
    Od: "info44" <i...@N...gazeta.pl>

    > Jesli ktos ma ochote poprowadzic(administrowac etc.) w przyszlosci
    > www.polonia-it.org (lepiej niz pawelek :-)) to
    > zapraszam wkrotce do dyskusji = oczekuje propozycji.
    co prawda wyjazd mnie nie interesuje, ale wymiana doświadczeń i owszem. zatem
    czekam na dyskusję = chętnie się przyłączę do robienia stronki.

    info44

  • 5. Data: 2002-10-17 07:53:00
    Od: "Andree" <a...@p...onet.pl>

    > co prawda wyjazd mnie nie interesuje, ale wymiana doświadczeń i owszem.
    zatem
    > czekam na dyskusję = chętnie się przyłączę do robienia stronki.
    >
    > info44

    Tez moglbym sie dolaczyc ale tylko w wolnych chwilach i niezobowiazujaco.
    Moglbym na przyklad zorganizowac strukture oraz sposob generowania strony i
    ustanowic jakiego publicznego CVSa, w ktorym znajdowalaby sie cala strona
    wraz z generujacymi ja skryptami.

    Pozdrawiam,

    AnD