PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY

  • 1. Data: 2002-10-09 16:42:30
    Temat: Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Tytus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:anhnaq$gp7$1@news.tpi.pl...
    : Niejaki w był uprzejmy napisać coś takiego:
    : > TZN . ZA JAKA KWOTĘ NETTO ZDEDYDOWANIE OPUSCIE SWOJE RODZINNE GNIAZDKO
    NA
    : > RZECZ WARSZAWY
    : > POZDRÓFKA
    : > W.
    :
    : Ja właśnie wynoszę się do Wa-wy :-( za 3,5k pln z widokiem na podwyżkę za
    : 1-3miesiące o 1kpln. Ale za to z dużymi perspektywami na zdobycie
    : wiedzy/doświadczenia/znajomości. I to właśnie mnie przekonało.

    Gratuluje dobrej posady. Piszesz, że masz perspektywy na zdobycie wiedzy i
    doświadczenia. Napewno w dużym mieście najłatwiej o zdobycie doświadczenia.
    Uchyl rąbka tajemnicy i powiedz nam, jakie posiadasz wykształcenie i ile lat
    doświadczenia masz w zawodzie, że dostałeś tak atrakcyjną prace w Warszawie.
    Dziękuje.

    Mirek

  • 2. Data: 2002-10-10 10:08:02
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Premiere <p...@t...pl> wrote:

> [...]
    > doświadczenia masz w zawodzie, że dostałeś tak atrakcyjną prace w Warszawie.

    No to może ja odpowiem - płaca ciut wyższa, wykształcenie średnie
    (technik elektryk), praca w informatyce szeroko rozumianej, praktyki 8
    lat.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-10-17 12:09:21
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > doświadczenia. Napewno w dużym mieście najłatwiej o zdobycie doświadczenia.

    Dziękuję. Jeśli chodzi o duże miasto, to ja pochodzę z Łodzi. Niby też duże, a
    perspektyw właściwie żadnych :-(

    > Uchyl rąbka tajemnicy i powiedz nam, jakie posiadasz wykształcenie i ile lat
    > doświadczenia masz w zawodzie, że dostałeś tak atrakcyjną prace w Warszawie.

    Wykształcenie wyższe (PŁ wydział FTIiMS) mgr inż. informatyki. Rok
    doświadczenia jako programista/analityk projektant (głównie rzeczy webowe, ale
    też Delphi) + trochę adminowanie Linuchem.
    Stanowisko, na którym teraz pracuję to admin/help desk win2k.
    Jak widać doświadczenie nie miało tu wpływu na dostanie tej posady. Tylko
    znajomości...

    Pozdrawiam
    Tytus

  • 4. Data: 2002-10-17 12:20:38
    Od: c...@p...onet.pl

    > Stanowisko, na którym teraz pracuję to admin/help desk win2k.
    > Jak widać doświadczenie nie miało tu wpływu na dostanie tej posady. Tylko
    > znajomości...

    ... i przypadek i trochę szczęścia.

    Pozdrawiam
    Tytus