PracaGrupypl.praca.dyskusjeWYPOWIEDZENIE MIEJSCA ZATRUDNIENIA › WYPOWIEDZENIE MIEJSCA ZATRUDNIENIA
  • Data: 2005-01-14 15:31:57
    Temat: WYPOWIEDZENIE MIEJSCA ZATRUDNIENIA
    Od: "OLA" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moją firmę wykupiła inna firma, która ma swoją siedzibę w zupełnie innym
    mieście 300 dalej. Mam umowę na czas nieokreślony i pracuję w tej firmie od 5
    lat. Jeśli nie przystanę na nowe miejsce pracy / a nie przeniosę się na pewno/
    to jak moja odmowa bedzie potraktowana, czy będzie mi się należała odprawa tak
    jak przy zwykłym wypowiedzeniu umowy o pracę, co pracodawca musi mi zapewnić na
    nowym miejscu pracy / zakwaterowanie/- jakie warunki musi mi zapewnić i jak
    mogę się od tego odwoływać. Pracodawca jednym słowem chce nas wywalić bez
    świadcze. Jak mamy się bronić proszę o wszelkie informację.
    Z góry dziękuję i proszę o pomoc.
    Ola