PracaGrupypl.praca.dyskusje › WOW, jestem pod wrażeniem (ppo)

  • 1. Data: 2004-06-28 22:29:38
    Temat: WOW, jestem pod wrażeniem (ppo)
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    zgodnie z postem kolegi Przemka miały być ogłoszenia dzisiaj. A zaczęli
    puszczać jeszcze wczoraj (23:59). Dawno chyba nie słyszałem precyzji
    wypowiedzi informatyka :) ostatnio tylko takie "niby rozumienie się" z
    ekonomistami czy handlowcami. A tu taka precyzja, heh.

    pozdrawiam
    gromax

  • 2. Data: 2004-06-28 22:40:30
    Temat: Re: WOW, jestem pod wrażeniem (ppo)
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik gromax napisał:
> [...]
    > wypowiedzi informatyka :) ostatnio tylko takie "niby rozumienie się" z
    > ekonomistami czy handlowcami. A tu taka precyzja, heh.

    no tak, ale jest jedno ogłoszenie, że oferty tylko do 30.06, a dzisiaj
    już 29.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-06-28 22:55:33
    Od: Dominik Lupinski <u...@b...net>

    On Tue, 29 Jun 2004 00:40:30 +0200, Witiia wrote:

    > no tak, ale jest jedno ogłoszenie, że oferty tylko do 30.06, a dzisiaj
    > już 29.

    Jak Ci bardzo zalezy na ofercie to nawet jest zaleta. Bedzie mniej
    szumu, ktory moze zagluszyc Twoj sygnal. ;)

    pozdr,

  • 4. Data: 2004-06-29 07:26:04
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dawno chyba nie słyszałem precyzji
    > wypowiedzi informatyka

    A w jakich sposob slyszy sie precyzje wypowiedzi?