PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę a stałe zameldowanie

  • 1. Data: 2004-06-28 22:24:13
    Temat: Umowa o pracę a stałe zameldowanie
    Od: "Pablo" <p...@o...pl>

    Jestem studentem informatyki i właśnie dostałem dosyć atrakcyjną oferte pracy.
    Podstawowym problemem jest dla mnie brak stałego zameldowania. (dom w którym
    mieszkam nie posiada jeszcze wszystkich odbiorów).
    Czy do podpisania umowy o pracę jest niezbędne stałe zameldowanie ?
    Czy jest możliwe uzyskanie stałego zameldowania w przypadku braku odbiorów
    budynku w którym się mieszka ?
    Prosze o radę w tej sprawie.

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2004-06-29 08:18:58
    Temat: Re: Umowa o pracę a stałe zameldowanie
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    którym
    > mieszkam nie posiada jeszcze wszystkich odbiorów).

    Dom bez nadanego numeru (a o takim chyba mowisz) nie moze byc zamieszkiwany.
    Jesli nie posiadasz innego meldunku (nawet w innym miescie) to formalnie
    jestes bezdomny.

    > Czy do podpisania umowy o pracę jest niezbędne stałe zameldowanie ?
    > Czy jest możliwe uzyskanie stałego zameldowania w przypadku braku odbiorów
    > budynku w którym się mieszka ?
    > Prosze o radę w tej sprawie.

    Aby podpisac umowe o prace musisz miec meldunek (nie musi byc staly).

    Tomek

  • 3. Data: 2004-06-29 18:49:37
    Od: "Gie_eS" <g...@w...cybernet.com.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestes bezdomny.

    > Aby podpisac umowe o prace musisz miec meldunek (nie musi byc staly).

    Chyba nie jest tak do konca...
    Ja bedac nigdzie nie zamldowanym bez problemu podjalem prace na pelen etat.
    Tu nie chodzi o adres ZAMELDOWANIA tylko o adres stalego pobytu.
    Piszesz oswiadczenie gdzie mieszkasz i udajesz sie US itd...
    Fakt - z budynkiem ktory formalnie nie istenieje moze byc problem.
    Ja podalem adres kumpla jakby co, nie bedac tam zamelodowanym.. a pol roku
    wczesniej wymeldowalem sie z domu do nikad bo sciagalo mnie wojo...
    Mozna podac np. Dworzec centralny - najczesciej peron 5.
    Ostatnio w TV byla glosna sprawa bezdomnego ktory mial ten problem.
    BTW : wymeldowanie sie do nikad to skuteczna bron przed kaloszami.