-
1. Data: 2004-04-20 12:32:30
Temat: WARSZAWA - kierownik biura, sekretarka-asystentka
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>
Witam serdecznie,
Poszukuję pracy na stanowisku office managera, kierownika biura, kierownika
administracyjnego, bądź też asystentki-sekretarki.
Posiadam ponad czteroletnie doświadczenie zawodowe. O moich kwalifikacjach i
predyspozycjach chętnie porozmawiam ale raczej w chwili konkretnej propozycji.
Zainteresowanym pracodawcom chętnie prześlę moje CV - i takie osoby proszę o
kontakt via e-mail.
Ewa
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024