PracaGrupypl.praca.dyskusje › W budżetówce nie jest tak źle...

  • 11. Data: 2008-07-21 19:07:21
    Temat: Re: W budżetówce nie jest tak źle...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:qhm984phkef1bmvdgs55kq9badhvj57lu3@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > Dziękuję, braku argumentów nie musisz, wystarczająco wiele razy to
    > potwierdzałeś.
    Mnie tam zwisa twoje zdanie na dowolny temat.
    Nawet oczywista prawda budzić może wątpliwości jeśli ty ją zapodasz.
    Taki mały skecz:
    - Janek, ile jest 2*2?
    - 4.
    - Kto ci to powiedział?
    - Płaszczyca.
    - Aaa, no to nie, lepiej dawaj kalkulator...

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-07-22 11:08:42
    Od: "dr.bob" <d...@g...com>

    On 18 Lip, 16:52, "Tomek Renik" <s...@p...pl> wrote:
    > poproszę o komentarze szczególnie tych, którzy pracują w budżetówce,
    > prawda to ?
    [ciach]

    To może niech pan Mordasewicz poszuka sobie pracy w budżetówce. Na
    pewno wyjdzie mu to na korzyść.
    /drbob

  • 13. Data: 2008-07-24 09:23:51
    Od: ChrissP <krzyszp@no_spam.onet_nospam.eu>

    Jotte pisze:

    > - Kto ci to powiedział?
    > - Płaszczyca.
    > - Aaa, no to nie, lepiej dawaj kalkulator...

    Ty to tak masz normalnie, czy po prostu nikogo nie lubisz?
    W domu Cię chyba nie kochają... Co wątek, to zaczepki...

  • 14. Data: 2008-07-24 19:15:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g69hou$sq1$1@news.onet.pl ChrissP
    <krzyszp@no_spam.onet_nospam.eu> pisze:

    > Ty to tak masz normalnie, czy po prostu nikogo nie lubisz?
    > W domu Cię chyba nie kochają... Co wątek, to zaczepki...
    Komentarz głupawy, głupców nie lubię - jestem uczulony.
    A skoro o komentarzu mowa - kto kogo zaczepia?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-07-24 22:03:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 Jul 2008 21:15:52 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Komentarz głupawy, głupców nie lubię - jestem uczulony.

    Oj, to juz rozumiem, skoro nei znosisz własnej obecności, to jestes
    cały czas nerwowy...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 16. Data: 2008-08-06 20:47:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:m1vh84lla8gk3qh6dt1mnmf5o4gb2j2saj@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > to juz rozumiem
    Niemożliwe.
    Do tego trzeba mieć w miarę sprawny mózg.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-08-18 21:14:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 6 Aug 2008 22:47:40 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Niemożliwe.
    >Do tego trzeba mieć w miarę sprawny mózg.

    Dlatego też nei próbuje nawet sugerować, że rozumiesz cokolwiek.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356