PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam osob do e-marketingu w USA i EU.

  • 1. Data: 2005-07-01 12:40:23
    Temat: Szukam osob do e-marketingu w USA i EU.
    Od: "Wieslaw" <h...@o...pl>

    Witam,

    Poszukje osob, ktore znaja zasoby internetowe krajów:

    USA
    Niemcy
    Francja
    Wielka Brytania

    Prowadze sklep internetowy i chcialbym nawiazac wspolprace z osobami, ktore
    potrafia wypromowac sklep w tamtejszych zasobach internetu.

    Glownie mam na mysli umiejetnosci pozycjonowania w wyszukiwarkach regionalnych,
    i wpisywanie do spisow katalogowych.

    Interesuje mnie rozniez wspolpraca z osobami, ktore umieja pozycjonowac w
    wyszukiwarkach globalnych, np. google, inktomi, netsprint.

    Prosze o kontakt na adres:

    w...@5...it.pl

    Z powazaniem

    Wieslaw Paslawski