PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w niedziele

  • 1. Data: 2005-07-01 13:45:09
    Temat: praca w niedziele
    Od: "MK" <n...@f...spam>

    Mam taki zgryz. Pracujemy w biurze na pelen etat (pon-piat 9-17)
    W piatek o 15 dostaje polecenie stawienia sie w niedziele o godzinie 11 w
    telewizji w celu wystapienia w audycji w ktorej bedzie mowa o branzy w
    ktorej pracuje. Zupelnie nie mam tam ochoty isc, w sumie nie przychodzilem
    do pracy w telewizji. W jaki sposob (i czy mozna) odmowic pracodawcy zgodnie
    z prawem?
    z gory dziekuje za informacje
    Marek

  • 2. Data: 2005-07-02 14:10:12
    Temat: Re: praca w niedziele
    Od: "lalala...." <a...@w...pl>

    Użytkownik "MK" <n...@f...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorej pracuje. Zupelnie nie mam tam ochoty isc, w sumie nie przychodzilem
    > do pracy w telewizji. W jaki sposob (i czy mozna) odmowic pracodawcy

    mozesz sie rozchorowac np.