PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia Podyplomowe - gdzie? (uml,oracle,bezpieczenstwo)

  • 1. Data: 2003-12-28 08:45:23
    Temat: Studia Podyplomowe - gdzie? (uml,oracle,bezpieczenstwo)
    Od: "Prinmax Prinmax" <p...@W...gazeta.pl>

    Szukam jakis studii podyplomowych w Warszawie... zakres materialu:
    -oracle
    -uml
    -bezpieczenstwo systemow

    kiedys cos takiego bylo w tej Wyzszej Szkole Polsko Japonskiej, ale teraz
    jakos nie ma...

    cos polecicie??

    --
    crosspost

  • 2. Data: 2003-12-28 09:26:45
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Prinmax Prinmax wrote:

    > Szukam jakis studii podyplomowych w Warszawie... zakres materialu:
    > -oracle
    > -uml
    > -bezpieczenstwo systemow

    eee ale aby tego sie nauczyc chcesz isc na studia ??

    m.

  • 3. Data: 2003-12-28 13:29:59
    Od: "zajac77" <z...@i...pl>

    Jesli Cie interesuja takie podyplomowe studia to jak ja sie orientowalem SGH
    ma fajne podyplomowe studia
    musisz poszukac ale z tego co kojarze jesli chodzi o oracle'a to fajny
    kierunek to INFORMATYKA GOSPODARCZA

    pozdrawiam
    zajac77

    Uzytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisal w wiadomosci