PracaGrupypl.praca.dyskusje › Info o pracy w Holandii

  • 1. Data: 2003-12-27 23:16:13
    Temat: Info o pracy w Holandii
    Od: "Patryk - o2.pl" <p...@o...pl.pl>

    Poszukuje informacji na temat pracy w Holandii podczas wakacji. Jakieś
    adresy, maila osob u ktorych mozna znaleac prace.

  • 2. Data: 2003-12-28 09:41:42
    Temat: Re: Info o pracy w Holandii
    Od: Mamqa <m...@w...pl>

    Użytkownik Patryk - o2.pl napisał:
    > Poszukuje informacji na temat pracy w Holandii podczas wakacji. Jakieś
    > adresy, maila osob u ktorych mozna znaleac prace.

    Kup sobie jakąś śląską, najlepiej regionalną gazete, tam jest pełno
    ogłoszeń firm oferujących taką pracą.
    Z tym że że na wakacje to ciężko będzie się załapać bo wtedy wszyscy
    którzy nie posiadają tzw. "czerwonego paszportu" też będą mogli wyjechać
    do holandii.

    Mam(q)a /g-g 365511
    http://mamqa.webpark.pl/
    "Aby cenić i kochać to, co wielkie,
    najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil

  • 3. Data: 2003-12-28 13:33:19
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Z tym że że na wakacje to ciężko będzie się załapać bo wtedy wszyscy
    > którzy nie posiadają tzw. "czerwonego paszportu" też będą mogli

    Wszelkie znaki na niebie wskazuja, ze Holandia wprowadzi 2- letni
    okres przejsciowy, tzn. wyjechac bedzie mozna, ale legalnie pracowac
    juz nie...
    W gazetach slaskich, w ogloszeniach, zazwyczaj wymaga sie wlasnie
    "czerwonego" paszportu.
    t.

  • 4. Data: 2003-12-28 17:59:22
    Od: Mamqa <m...@w...pl>

    Użytkownik terrorysta napisał:

    > Wszelkie znaki na niebie wskazuja, ze Holandia wprowadzi 2- letni
    > okres przejsciowy, tzn. wyjechac bedzie mozna, ale legalnie pracowac
    > juz nie...

    Nic nie słyszałam o takim projekcie i nie wiem czy na takie zmiany nie
    jest już za póżno...

    > W gazetach slaskich, w ogloszeniach, zazwyczaj wymaga sie wlasnie
    > "czerwonego" paszportu.

    Właśnie to miałam na myśli pisząc że potem już nie będzie tego warunku.

    Mam(q)a/ której mąż czasami pracuje w Holandi /g-g 365511

  • 5. Data: 2003-12-28 18:30:53
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    > Nic nie słyszałam o takim projekcie i nie wiem czy na takie zmiany
    nie
    > jest już za póżno...
    Za pozno niestety nie jest. Panstwa UE wynegocjowaly z nami 7- letni
    okres przejsciowy na swobode przeplywu sily roboczej. Poczatkowo
    Holendrzy mowili, ze z tego okresu rezygnuja. Od pewnego czasu jednak
    wycofuja sie z tego i prawie oficjalnie mowia o 2- letnim okresie
    przejsciowym (Belgia, ich sasiad tez). Po ostatniej Brukseli jest to w
    zasadzie pewne.
    t.