PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Unii Europejskiej

  • 1. Data: 2003-12-27 20:39:27
    Temat: praca w Unii Europejskiej
    Od: "Zyberiusz" <m...@k...lm.pl>

    Niewiesz jak szukać pracy w Unii Europejskiej ?
    Niewiesz jakie będziesz miał tam prawa ?

    zadzwoń do centrum informacji. tel. z polski 0708788056
    (koszt połączenia w polsce 4,88/min)

  • 2. Data: 2003-12-27 21:23:58
    Temat: Re: praca w Unii Europejskiej
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Zyberiusz" <m...@k...lm.pl> wrote in message
    > Niewiesz jak szukać pracy w Unii Europejskiej ?
    > Niewiesz jakie będziesz miał tam prawa ?
    >
    > zadzwoń do centrum informacji. tel. z polski 0708788056
    > (koszt połączenia w polsce 4,88/min)

    Adam Buse juz na pewno do Ciebie zadzwoni spamerze.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-12-27 21:41:46
    Od: "Zyberiusz" <m...@k...lm.pl>

    czy mi sie wydaje czy jestes kolejnym bezmózgiem ?

    niewiesz nawet jakie informacje mozna tam uzyskac a juz krytykujesz

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:bskt1p$ilb$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2003-12-27 21:55:18
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    Zyberiusz wrote:
    > czy mi sie wydaje czy jestes kolejnym bezmózgiem ?
    >
    > niewiesz nawet jakie informacje mozna tam uzyskac a juz krytykujesz

    Naciagaczu cholerny - zarabiam 850 zl na reke co daje jakies 200 euro i nie
    stac mnie na dzwonienie za 4,80 za minute. Zrob normalna cene za polaczenie
    to z cala pewnoscia zadzwonie.

  • 5. Data: 2003-12-27 21:55:53
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    Zyberiusz wrote:
    > czy mi sie wydaje czy jestes kolejnym bezmózgiem ?
    >
    > niewiesz nawet jakie informacje mozna tam uzyskac a juz krytykujesz

    i jeszcze jedno - spadaj stad popaprancu

  • 6. Data: 2003-12-27 22:18:02
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Zyberiusz wrote:
    > czy mi sie wydaje czy jestes kolejnym bezmózgiem ?
    >
    > niewiesz nawet jakie informacje mozna tam uzyskac a juz krytykujesz

    Odpisuj pod cytatem, cieciu. Co do taryfy za rozmowę to widzę, że
    zebrało ci się na naciąganie jeleni. Won, gnojku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 7. Data: 2003-12-27 22:21:34
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

  • 8. Data: 2003-12-27 23:15:11
    Od: "alegori@" <a...@i...pl>

    Piotr <kazmirz@(usuń)astercity.net> w swojej wiadomości wystosował
    następujące rzeczy:
    [...]
    > Adam Buse juz na pewno do Ciebie zadzwoni spamerze.

    A bedzie jazda jak zadzwoni jeszcze Andrzej Buse .
    Ten to dopiero wiele moze ...

    --
    pozdrawiam poswiatecznie
    alegori@

  • 9. Data: 2003-12-27 23:24:19
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    Zyberiusz wrote:
    > czy mi sie wydaje czy jestes kolejnym bezmózgiem ?
    a co, zadzwonil?

    > niewiesz nawet jakie informacje mozna tam uzyskac a juz krytykujesz
    http://www.merlin.com.pl/katalog/1/172767.html - tylko 6 zl, a juz
    bedziesz wiedzial jak sie pisze 'nie' z czasownikami...

    marcin

  • 10. Data: 2003-12-28 09:48:25
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@k...lm.pl news:bskqnh$ea1$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Niewiesz jak szukać pracy w Unii Europejskiej ?
    > Niewiesz jakie będziesz miał tam prawa ?
    > zadzwoń do centrum informacji. tel. z polski 0708788056
    > (koszt połączenia w polsce 4,88/min)

    Na grupach dyskusyjnych (oprocz specjalnie wydzielonych) nie nalezy
    umieszczac jakichkolwiek ogloszen, szczegolnie komercyjnych (bo jest to
    tzw. spam).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )