PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-20 22:51:11
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:1960e186-99d4-4ae1-ae4f-7ecaef6ee2e8@e21g2000yq
    b.googlegroups.com
    j...@g...com <j...@g...com> pisze:

    > Sęk w tym, że jak się to przeliczy na stawkę godzinową, to wychodzą
    > całkiem przyzwoite kwoty.
    Sęk w tym, że tego się nie da przeliczyć na stawkę godzinową, ponieważ czas
    pracy nauczyciela składa się z tzw. pensum dydaktycznego (jest ono różne dla
    różnych nauczycieli) oraz zadaniowego czasu pracy, którego rozliczyć
    godzinowo się nie da.
    Jednak czas pracy nauczyciela łącznie nie może przekroczyć 40h/tydz. (swoją
    drogą jak to ustawodawca chce w takim razie policzyć??). Przelicz to sobie
    więc na te 40h (co oznacza 176h/mies.) i sprawdź jakie to całkiem przyzwoite
    kwoty wychodzą.
    A to co napisałem, to w qrt. 42 KN znajdziesz.

    --
    Jotte