PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-20 07:22:40
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:c898vfjffp9u.dlg@piki.fixed...

    > w kontekscie utrzymania sie, zwlaszcza samemu, to wlasciwie to samo - tak
    > czy tak nie da rady

    No niestety, może jestem dziwny, ale nie rozumiem logiki twierdzącej, że
    lepiej jest mieć 0 zł, niż 1000 zł, bo ani za jedno, ani za drugie człowiek
    nie jest się w stanie utrzymać. Innymi słowy - jeśli ktoś nie jest się w
    stanie utrzymać za 2000, a jeszcze inny za 3000 (a są tacy ludzie), to też
    powinni poprzestać na nicnierobieniu?