PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-20 07:37:47
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 09:22:40 +0200, Baloo napisał(a):

    > No niestety, może jestem dziwny, ale nie rozumiem logiki twierdzącej, że
    > lepiej jest mieć 0 zł, niż 1000 zł, bo ani za jedno, ani za drugie człowiek
    > nie jest się w stanie utrzymać.

    oczywiscie ze lepiej miec 1000, ale w kontekscie lepiej nie pracowac i nie
    moc sie utrzymac, a pracowac i nie moc sie utrzymac, to co innego

    > Innymi słowy - jeśli ktoś nie jest się w
    > stanie utrzymać za 2000, a jeszcze inny za 3000 (a są tacy ludzie)

    Ale nie mowimy o fanaberiach (jakie to ciezkie zycie bez ipoda) tylko o
    podstawowych srodkach do zycia: jedzenie (nie w luksusowych restauracjach),
    mieszkanie (nie apartament), prad, woda, byc moze leki

    --
    marcin