PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-20 07:40:24
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "moonwalker" <rafal[no-spam]@virgindigital.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gsh8kj$t6s$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "moonwalker" <rafal[no-spam]@virgindigital.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Diametralnie nie, ale mimo wszystko różnią się. Posprawdzaj dokładnie i
    > nie porównuj cen na zasadzie "to jest droższe o 5 zł", tylko jakie są
    > różnice procentowe. Przy produktach drobnych, tanich z zasady (a taka jest
    > spożywka) są one często niezauważalne.
    > Nie wiem zresztą o jakich krajach piszesz. W Niemczech może nie jest jakoś
    > przeraźliwie drogo, ale taka Skandynawia czy Benelux już trochę biją po
    > kieszeni.

    zaskocze Cie - szwajcaria :). I chodzi mi tylko o sytuacje pracownika w
    danym sklepie, oczywiscie szwajcaria jako taka jest krajem bardzo drogim,
    ale w zwyklym malym osiedlowym sklepiku ceny naprawde byly porownywalne do
    polskich. A domyslam sie, ze pracownicy tego sklepu zarabiali ze 3 razy
    wiecej od polskich sprzedawcow... Ale byc moze sie myle, moze sa jakies
    niuanse ktorych nie rozumiem, stad to moje pytanie.