PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady prowadzenia szkoleń › Re: zasady prowadzenia szkoleń [OT]
  • Data: 2007-06-25 18:14:29
    Temat: Re: zasady prowadzenia szkoleń [OT]
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk pisze:
    > Masz rację. Chcesz trochę popiołu do posypania głowy? Albo włosienicę?
    > Odstąpię za solidne biczowanie za grzech pychy.

    oj zebys wiedzial, ze wlosienica, popiol i cos do biczowania na
    okolicznosc grzechu pychy i checi postawienia "na swoim" czesto by mi
    sie przydaly...

    Biore sie dalej do roboty, jutro kolejny dzien pracy z agentami...

    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.kaizen-edu.com
    Płyta za darmo! http://www.sukces.samodoskonalenie.com
    GRUPA DYSKUSYJNA http://skocz.pl/kaizen-new