PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
  • Data: 2010-08-15 16:53:14
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.vhhmseexbp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

    > W bankach inaczej placa i inaczej traktuja takich pracownikow... Poza
    > tym, w bankach jest caly sztab ludzi, a nie jedna/dwie osoby majace
    > pod soba caly zaklad.
    Nie pracowałem w banku, ale mam kilku znajomych, którzy w działach IT
    jakichś banków pracowali, a jeden pracuje.
    Zapytałem. Nic nie słyszeli o banku (qrdę! - co tam w banku!?, w jakimś
    małym oddziale nawet), w którym byłoby tak badziewnie, jak ten gostek
    opowiada. Dziwili się kto sieje takie wymysły i pośmiali się tylko.

    --
    Jotte