PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
  • Data: 2010-08-16 08:37:34
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał

    > Jak juz zrobilem wszystko, by nie padalo, to pracodawca stwierdzil, ze ja
    > za malo pracuje, bo wszystko dziala i ja sie opierniczam ;-)

    No cóż, zawsze trafić się może jakiś palant.
    Jakby Cię zwolnił i miał bulić za faktyczne przestoje i awarie oraz ich
    skutki, to może zrozumiałby w czym rzecz.

    > W takim wypadku, jesli szefowi nie odpowiada, ze wszystko dziala jak
    > powinno, trzeba mu pokazac, ze jest sie do czegos przydatnym.

    W takim wypadku to ja bym wolał zmienić szefa na bardziej normalnego ;-)

    > Totez nie zawsze trzeba byc idealnie uczciwym, jesli tego _nie_ _wymagaja_
    > _i_ _nie_ _doceniaja_...

    Tu mogę się zgodzić, ale ja odniosłem się stricte do wypowiedzi Michała,
    który robi sobie sztuczne przestoje w celu uzyskania dodatkowych dni urlopu.
    Mało smaczne, ale może się nie znam.