PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
  • Data: 2010-08-16 12:47:03
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał

    > Troszkę nie o to idzie. Problemem jest to (w moim i mojej firmy przypadku)
    > że na 150 zatrudnionych osób 149 dostaje pensję za to że coś robi, a 1
    > (ja) za to że nic nie robi (z punktu widzenia postronnego obserwatora -
    > laika, bo każdy kto w życiu miał okazję liznąć takich tematów wie jak
    > wiele trzeba zrobić by móc nic nie robić). Dlatego czasem warto pokazać że
    > coś się robi (taki pi-ar).

    Ale dlaczego uważasz, że warto, jeśli w umowie masz wynagrodzenie za to, że
    utrzymujesz taki, a nie inny stan urządzeń (w Twoim przypadku sieci) i
    czasem faktycznie polega to na "nicnierobieniu"? No chyba, że chodzi Ci o
    święty spokój i o to, żeby niewtajemniczeni pracownicy nie plotkowali po
    kątach, że "ten to tylko siedzi, a kasę bierze".
    Przy czym ja i tak tego typu sytuacji akurat się nie czepiam. Bardziej mnie
    zdziwiło, że celowo zasymulowałeś awarię w celu osiągnięcia prywatnych
    korzyści w postaci dodatkowego urlopu. To tak, jakbyś specjalnie coś zepsuł,
    by za naprawę dostać dodatkową premię ;-)