  • Data: 2005-06-28 12:19:37
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednego pięknego dzionka o czasie 28 Jun 2005 13:53:23 +0200, ludzik o
    > nazwie Mir <m...@p...onet.pl> wziął i wystukał na klawiaturce
    > psychologią to równanie typu y=ax+b. Nie wszystko jest aż takie proste.
    > Proponuję żebyś udał się do jakiejś psycholożki lub psychologa i przekonał
    > się na własnej skórze jak to działa ;p

    Tak, jestem umysł ścisły, ale nie ściśnięty i nie taboret, od którego jako Ty
    umysł nie ścisły mnie wyzwałeś, potrafisz więc szybko i trafnie ocenić
    człowieka na odległość - gratulacje.
    Byłem na pewnych badaniach psychologicznych, dość złożonych rekrutując się na
    pewne stanowisko. Wypadły całkiem nieźle, nawet lepiej niż sądziłem i co z
    tego? Nie podniecam się tym.
    A co do równań to właśnie , czego nie zauważyłeś to właśnie uważam, że człowiek
    nie da się opisać równaniem Y= ax + b i sądzę, że te testy próbują do tego
    sprowadzić człowieka. Zaznczył odpowiedź A = leniwy w pracy, odpowiedź B =
    zdolności przywódcze itd. Tego nie akceptuję.