PracaGrupypl.praca.dyskusjetelwizor w miejscu pracy › Re: telwizor w miejscu pracy
  • Data: 2009-03-08 21:16:33
    Temat: Re: telwizor w miejscu pracy
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Oglądania? Nie musisz, patrz na własny monitor. Słuchania? Nie musisz,
    > sam zaproponowałeś rozwiązanie: zatyczki do uszu. Albo słuchawki.
    > Twoje święte oburzenie: "niech oni wszyscy założą słuchawki, ja
    > przecież nie mogę", jak widać, nikogo nie rusza.

    No właśnie i to jest chore, że nikogo to nie rusza. Na tej zasadzie kilka
    osób może sobie wprowadzić swoje własne, nawet najbardziej idiotyczne
    zasady i mieć w dupie pozostałych. Telewizor nie jest normą w tym miejscu,
    nie jest niezbędny do wykonywania obowiązków i jak mniemam nie był tam od
    początku. Jeśli parę osób doszło do wniosku, że fajnie by było, jakby był,
    to sorry Winetou, ale to oni powinni spytać się czy komuś to przypadkiem
    nie przeszkadza. I jeśli jest choć jedna osoba, której to przedszkadza w
    pracy, to niestety, z TV nici albo oglądamy go na własnym monitorze i ze
    słuchawkami na uszach. Nie pojmuję, jak można nie rozumieć tak prostych
    zasad współżycia. Demokracja nie działa na zasadzie "robimy to, co chce
    większość, a reszta morda w kubeł", a taką właśnie wizję dekokracji
    usiłujesz przemycić.