PracaGrupypl.praca.dyskusjetelwizor w miejscu pracy › Re: telwizor w miejscu pracy
  • Data: 2009-03-09 08:05:45
    Temat: Re: telwizor w miejscu pracy
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Demokracja nie działa na
    > zasadzie "robimy to, co chce większość, a reszta morda w kubeł", a taką
    > właśnie wizję dekokracji usiłujesz przemycić.

    hmm... to znaczy jak rozumiesz ideę demokracji?
    imho na tym własnie polega, że ktos przekonuje do jakis racji i one sa
    wdrażane w życie bo większość sie zgodziła (dlatego np. występują takie
    elementy jak większość bezwzględna, wotum, i wiele innych)
    to, o czym zdaje się myślisz, to wolność jednostki - rób co chcesz byle
    nie szkodzić innym.

    a wracając do głupiego telewizora - jak ci przeszkadza to powiedz o tym.
    kolegom, przełożonemu - że nie mozesz się skupić czy jakieś inne twoje
    racje. To jest kolejny nasz przywilej - wolność wypowiedzi. I w ten
    sposób np. inni moga poznać nasze zdanie oraz sie do niego ustosunkować.
    Nadmienię, że akurat zdanie ludzi na grupie jest dla ciebie zdecydowanie
    mniej znaczące niż zdanie ludzi w pracy. Bo ja (na przyklad mogę mieć
    non-stop włączone radio na pełen regulator i szafa gra, nic ci do tego
    bo nie znajdujemy sie w tym samym pomieszczeniu. A w pracy masz jakby
    troszkę inna sytuację.
    I jeszcze jedno mi przyszło do głowy - nie opłaca się w sprawach
    delikatnych używać armaty. Zdecydowanie rozmowa i prośba (podkreślę -
    twoja prośba) moga duzo więcej zdziałać niż jakieś kodeksy i paragrafy