PracaGrupypl.praca.dyskusjetelwizor w miejscu pracy › Re: telwizor w miejscu pracy
  • Data: 2009-03-09 07:31:32
    Temat: Re: telwizor w miejscu pracy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    &rzej pisze:

    > Nie chodzi o opinie większości, bo nie na tym polega sprawiedliwość ani
    > wolność - to jak przemoc, że użyję przerysowania. Dlaczego mam być zmuszany do
    > słuchania czy oglądania tv? Pracodawca zaś powinien dbać o wszystkich, a jesli
    > komus cos przy pracy przeszkadza, powinien zapewnic warunki, w których każdy
    > pracuje komfortowo, także wyjątek.

    A jeśli komus przeszkadza np twarz kierownika, to co powinni go od niego
    izolować? Pracodawca dał telewizor, u mnie w firmie np zapewnił nam
    radia, a to czy i czego słuchamy - nasza sprawa - mamy sie po prostu
    między sobą dogadać. Jeśli ktos się nie może dogadać z resztą, to wtedy
    powinien pomyśleć o prośbie przeniesienia do innego zespołu (jeśli to
    możliwe), albo pomyślec o zmianie pracy.

    > To tak jak z niepełnosprawnymi.
    > Nie chcę drzeć kotów z kolegami z pracy, ale też mam jakieś prawo do tego, by
    > pracować w ciszy. Pamiętajmy że "twoja wolnośc kończy sie tam, gdzie zaczyna
    > się moja" - i vice versa.

    Ale tu jest to jednak kwestia taka, że albo ty im ograniczasz wolność,
    albo oni tobie. Tu raczej jedynym sensownym rozwiazaniem są pertraktacje.

    > Dyskusyjną sprawą zaś są zalety telewzora - ja uważam, że nic tak nie
    > rozstraja i dekoncentruje jak włączony telewizor; jest to zbytek, niepotrzebny
    > do pracy. Inni znów nie mogą bez, pracuje im się lepiej.

    A ja lubię jak mi coś gra, bo wtedy lepiej się skupiam. Mnie np
    rozstraja cisza mącona stukotem klawiatury.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl