PracaGrupypl.praca.dyskusjetelwizor w miejscu pracy › Re: telwizor w miejscu pracy
  • Data: 2009-03-09 08:34:42
    Temat: Re: telwizor w miejscu pracy
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "&rzej" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chodzi o podporządkowanie innych, ale o moje zdanie i prawo do spokojnej
    > pracy, tu praca jest priorytetem. Poziom hałasu tv jest względny, to tylko
    > kwestia skali; może zrozumiałbyś to, gdybyś słuchał np. dźwięków 70 dB, wtedy
    > byś zauważył uciążliwość warunków jakie masz w pracy. Na tym to więc polega -
    > zniósłbyś przez parę godzin taki hałas?

    Lubię słuchać radia lub tv w tle, pracując, pod warunkiem, że nie za głośnio.
    Zgoda. Masz rację.

    > Widać tez, że nie rozumiesz podstawowych zasad współżycia społecznego, i
    > uważasz, że racja leży po stronie większości.
    > Dodam, że nikt nigdy nie zapytał czy telewizor będzie komuś przeszkadzał,
    > uznano a priori, że to dobrodziejstwo (że niby wiadomości (bełkot i show),
    > bycie na bieżąco?).

    Rozmawiałeś o tym z szefem?
    Na tym m. in. polegają zasady współżycia społecznego, że ludzie komunikują się z
    sobą.
    Montując otv w waszym pokoju, szef zrobił to w dobrej wierze. Nikt się nie
    skarżył.

    Wydaje się, że jesteś za mało asertywny. Boisz się porozmawiać z szefem i
    poprosić o przeniesienie do innego pokoju, bez rozpraszających dźwięków.
    Na tym polega twój problem. Na relacjach z szefem, którego się boisz.
    Może wasze stosunki nie układają się najlepiej. Wyczuwasz, że mógłby cię
    zwolnić, nie dac podwyżki...
    Inaczej nie byłoby sprawy.

    Jurek M.