PracaGrupypl.praca.dyskusjeta sama praca - 2 pracodawców › Re: ta sama praca - 2 pracodawców
  • Data: 2004-03-04 12:25:09
    Temat: Re: ta sama praca - 2 pracodawców
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/4/2004 1:08 PM, Agania wrote:

    > Witjacie,
    > mam następujący problem - od 2,5 roku pracuje w tym samym miejscu, na tym
    > samym stanowisku, robię cały czas to samo, ale w między czasie zmienił mi
    > się pracodawca. Rozwiązałam starą umowe za porozumeiniem stron i podpisałam
    > nową.

    [...]
    To, że podpisałeś nową umowe, to w sumie mało ważne z punktu widzenia cv.

    Nie pisz:

    data 1 - data 2: Pimpuś sp. z o.o.
    data 2 - data 3: Boluś sp. z o.o.

    wyjasnienie:... zarząd uciekając z osobistym majatkiem przed egzekucją
    dokonał przeflancowania rejestrowego... Pimpusia na Bolusia...

    Napisz tak:

    data 1 - data 3: Boluś sp. z o.o. (d. Pimpuś sp. z o.o.)

    chyba, że są jakieś konkretne przyczyny by tak nie zrobić.

    Pzdr: Catbert