PracaGrupypl.praca.dyskusjerelacja pracownik-pracodawca › Re: relacja pracownik-pracodawca
  • Data: 2007-07-18 21:52:27
    Temat: Re: relacja pracownik-pracodawca
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracownik pracuje na tyle na ile jest to konieczne żeby go nie zwolnili,
    > pracodawca płaci na tyle na ile jest to konieczne, żeby pracownik sam się
    > nie zwolnił
    >
    > Uważam, że jest to kwintesencja relacji pracownik-pracodawca...
    > Ciekaw jestem Waszej opini:)

    Mam inne zdanie, ale może dla tego że nigdy nie pracowałem w takich
    relacjach.
    Będąc podwładnym starałem się robić coś co lubię w sposób dający mi maksimum
    frajdy. Jeżeliwięc nie miałem z tego takich pieniędzy jakich mógłbym
    oczekiwać, miałem przynajmniej radochę.
    Bedąc przełożonym starałem się tak wpływać na pracę pracowników aby była ona
    atrakcyjna, rozwojowa i nie powodowała wypalenia.
    Efekty były takie że ludzie zwłaszcza na stanowiskach twórczych takich jak
    przykładowo projektanci - konstruktorzy nie raz i nie dwa sami przychodzili
    do pracy np w sobotę bo to co robili "kręciło ich" i nie oczekiwali za to
    dodatkowego wynagrodzenia.
    Ja z kolei starałem się wyngradzać ponadnormatywne zaangażowanie zwłaszcza
    jeżeli przynosiło ono efekty, a efekty autentycznego zaangażowania były
    zawsze lepsze
    niż pracy regulaminowo - harmonogramowej.
    --
    Jackare