PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramowanie czy sieci ? › Re: programowanie czy sieci ?
  • Data: 2005-06-03 09:56:47
    Temat: Re: programowanie czy sieci ?
    Od: Marcin Głowacki <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-06-01, KrzysiekPP <k...@n...op.pl> wrote:

    > G*** prawda. Admin to stanowisko kosztowe, a wszystko zalezy od tego czy
    > pracodawcy zechce sie wydac na niego pieniadze. Nie ma tu nic do rzeczy
    > czy cos chce. Liczy sie tylko pieniadz.

    Nie napisałem w moim poście, że nie jest to stanowisko kosztowe.
    Jednakże, dla pracodawcy który jest świadom tego, że administrator
    jest potrzebny i dla którego działanie sieci i dane są ważne nie jest
    to problemem albo przynajmniej liczy się z kosztami.
    A pisząc rozwój miałem na myśli to, że wszystko zależy od _Ciebie_ czy Ty
    chcesz się uczyć. A jeśli czekasz, że szef przyjdzie do Ciebie i powie:
    "Zapisałem Cię na szkolenie, kosztuje 10tys. Mam nadzieję, że będziesz
    zadowolony" to życzę szczęścia w życiu i powodzenia.
    Żeby się rozwijać nie trzeba wcale wydawać wielkich pieniędzy i
    jeździć na szkolenia. A z Twoich wypowiedzi wnioskuję, że tak właśnie
    podchodzisz do tego.
    Mówię to swojego, kilkuletniego doświadczenia.
    No ale nic to, zainteresowany już się zdecydoował więc nie będziemy być tu
    piany ;-)

    --
    Marcin Głowacki, SCSA, SCNA
    Network Administrator