PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy wobec pracodawcy... › Re: pracownicy wobec pracodawcy...
  • Data: 2005-03-06 02:04:31
    Temat: Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz - jazda w korkach, np. Warszawa. Do tego dochodzi fakt
    Wiesz, wdaje ci się, że ja pewnie mieszkam na wsi i nocną porą
    wybieram się na wycieczki... Mam te same warunki.

    > Nawiasem mówi?c, jeste? pierwsz? osob? od której co? takiego
    > słyszę... Może zdradzisz co to za marka?
    Każda.
    Jak chcesz się nauczyć, bo nie umiesz, to polecam do wyboru (wg
    kieszeni):
    1. komputer pokładowy ze wskaźnikiem chwilowego zużycia paliwa
    2. Wakuometr (taki mierniczek podcisnienia chyba, montowany nawet
    do fiata 125p)
    Będziesz jeździć szybciej, dynamiczniej i oszczędniej niż inni.
    Ale to nie na temat. Wystarczy, jeśli zmieścisz się w tym co pisała
    magia. W państwowych firmach taksówkowych (kiedyś istniały) normy
    były podobnie liczone. Nawet mniej łaskawe.