PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Irlandii? › Re: praca w Irlandii?
  • Data: 2006-07-21 07:19:56
    Temat: Re: praca w Irlandii?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    clockworkoi wrote:

    > Użytkownik <r...@e...ie> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > <cut>

    > Swoja droga, wszedzie dobrze, gdzie nas nie ma:P 'Moj' lektor angielskiego
    > jest natural born kiwus i jest szczesliwy siedzac w Polsce, i wcale nie
    > zamierza wracac... dziwne, nie?;)

    Wcale nie. Kiwilandia jest super dla kogos, kto juz zazyl gwaru i
    rozrywki przestrzeni o duzej gestosci zaludnienia oraz adrenaliny
    szybkiego zycia i chce sie odprezyc w pieknych okolicznosciach przyrody
    wsrod wyluzowanych az do olewactwa ludzi. A na odwrot, jak ktos sie
    nasycil ta przyroda i atmosfera az do znudzenia, to pragnie zaznania
    tego drugiego kranca, ktory jest wtedy bardzo atrakcyjny. Mnostwo Kiwi
    wyjezdza do Europy i USA, a stamtad masa ludzi przyjezdza tu. NZ to cos
    w rodzaju przytulnego, ale wiejskiego i troche zapyzialego zascianka
    Imperium Brytyjskiego. Jest sporo ludzi, ktorym cos takiego bardzo
    odpowiada, ale jestem w stanie w pelni zrozumiec tych, ktorym nie odpowiada.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)