PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa informatyka - stawka godzinowa › Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
  • Data: 2002-06-20 17:22:05
    Temat: Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zł za
    >
    > :-(((((((((((((((((((

    Pewnie, że wielu chciałoby mieć płacone dużo więcej, a najlepiej to już
    wygrać w totolotka, albo dostać jakiś miły spadek po zapomnianej cioci ze
    Stanów.
    Jednak to ma się nijak do mojego pojęcia etyki.

    > robimy

    > Choć i tak w sumie tańsi są Chińczycy

    Może jestem wariatka, ale lubię ciężko pracować i wydaje mi się, że w tej
    chwili umiarkowanie zasługuję na więcej.

    Pewnie się zgodzisz ze mną, że to nie kwestia tego ile klient nam płaci, ale
    tego ile nasze 'dbające o wszystkie ciała i dusze' państwo ściąga po drodze.

    pozdr.
    Asmira