PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa informatyka - stawka godzinowa › Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
  • Data: 2002-06-21 07:56:46
    Temat: Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <u...@s...pl> wrote in message news:aetfma$hjf$1@news.tpi.pl...

    <cut>
    > Chinczycy???
    > czas zejsc na ziemie prosze pana
    > A tak zwykle stawki typu 8 zl / godzine to nie laska?

    Ano, ze tak sie wetne w dyskusje - nie laska!
    A jak jestes taka do przodu to idz do pracy, stan przed
    maszyna za milion dolcow i dzialaj. Zobaczymy ile pogadasz.
    Jesli pracujesz w zespole 30 - 40 osob ktore utrzymuja firme
    w dobrej kondycji informatycznej (mowie o konkretnej infrastrukturze a nie o
    3 serwerkach i sieci na 20 pc-ow) i ma sie pod soba iles tam aplikacji, a z
    kazda zwiazana jest z duza odpowiedzialnosc, to - sory dla wszystkich ktorzy
    malo zarabiaja - ale napluc mi na 8zl/h. Malo tego, kazda aplikacja z reguly
    komunikuje sie z innymi (system transakcyjny to sama aplikacja + system
    bazodanowy + system operacyjny) i to jest wiedza za ktora trzeba placic. I
    teraz jesli firma wywala kase potworna na konkretny system to jego admin lub
    operator tez powinien cos zarabiac. Zreszta w malych firmach tez nieraz nie
    ma lekko, i user nie zdaje sobie sprawy z tego, ile tak naprawde wiedzy trza
    wchlonac zeby dawac sobie rade.

    > przyzwyczailo sie do zarobkow iles tam na miesiac i teraz serce boli?
    > inni nawet 10 czesci tego nie widza.

    A kto innym bronil? Ja jestem informatykiem akurat i co, mam plakac ze
    nauczyciel ma mniej? A ja kogos zmuszalem do bycia nauczycielem? A dyrektor
    albo inny kierownik ma wiecej, tez bym tyle chcial, ale zaden ze mnie
    manager - mam sie pochlastac? Zapienic z zawisci? Dal se rade, potrafil
    ustawic siebie i rodzine, obrotny jest - zapracowal to ma.

    Zostan informatykiem.
    /p