PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa informatyka - stawka godzinowa › Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
  • Data: 2002-06-24 12:45:15
    Temat: Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <u...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:aetfma$hjf$1@news.tpi.pl...

    > Chinczycy???
    > czas zejsc na ziemie prosze pana

    Niestety chodzę po niej dość mocno.

    > A tak zwykle stawki typu 8 zl / godzine to nie laska?

    Mówisz o sezonowym zbieraniu truskawek prawda?

    > przyzwyczailo sie do zarobkow iles tam na miesiac i teraz serce boli?

    Nie boli.

    > inni nawet 10 czesci tego nie widza.

    Cholernie mi przykro...

    > tia...
    > a mnie szef w firmie mowil, ze jak sie znam to sama mam zrobic

    Jestem niemal pewien, że nie podsunęłaś mu pomysłu w postaci
    dodatkowego etatu z ustalonym zakresem obowiązków - zgodnym
    z kompetencjami i proponowanym wynagrodzeniem.

    > he he he.... chyba glupola szukal, za darmoche??

    Chyba?
    Nie zadałaś sobie trudu sprawdzenia?

    > informatykowi, jak przyjedzie posprawdzac to da 35 zl, a mnie co?

    Bez urazy - w świetle tego co napisałaś, nie dziwi mnie to.

    Pozdrawiam

    Chester EM