PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa informatyka - stawka godzinowa › Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
  • Data: 2002-06-20 11:28:23
    Temat: Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy moglby mi ktos podac propozycje z wlasnego doswiadczenia ile mozna
    zadac
    > za godzine pracy jako obsluga informatyka w firmie. Do obowiazkow nalec
    > bedzie konfiguracja sieci lokalnej oraz lacza dostepu do internetu,
    > instalacje systemu oraz ogolna opieka na komputerami.
    > Porsze o sprecyzowanie kwoty brutto/netto.

    Podam swoją stawkę w Szczecinie: 35 zł za pierwszą godzinę pracy, i 15 zł za
    każde następne rozpoczęte pół godziny. Jest to stawka brutto. Obejmuje
    'ratowanie' komputerów (czyli głównie odwirusowywanie, reinstalacja systemu,
    instalacja nowych programów, czasem czyszczenie systemu), zakładanie sieci,
    wykonywanie serwisów www (aktualizowanie, poprawianie czyjejś spapranej
    roboty, itp.). Do tego czasem dochodzi również opłata za dojazd - kiedy np.
    zajmuje on więcej niż pół godziny.
    Wszystko uczciwie przeliczane, bez zawyżania zużycia czasu.
    Uważam, że to uczciwa stawka dla obu stron. Dodam, że mamy w tym co robimy
    mniej więcej trzyletnie doświadczenie.

    pozdr.
    Asmira