PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-28 03:40:20
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sens życia i pracy jest chyba trochę inny.

    Tu sie zgadzam, dlatego trza miec w miare mzoliwosci praca, ktora daje
    satysfakcje.

    > Dziwi mnie brak poszukiwania rozwiązań systemowych.
    > Wzrost wydajności będzie powodował wzrost bezrobocia.

    Wzrost wydajnosci rosnie od kad zeskoczylismy z drzewa ;)

    > Pracy zaczyna brakować i tym młodym walczącym :-((.
    > Może należy pomyśleć o skracaniu czasu pracy.
    > Na przykład 39 godzinny tydzień pracy, opóźnianie
    > wejścia młodych ludzi w wiek produkcyjny, wcześniejszy

    To nic nie ludzie i tak pracuja o wiele dluzej

    > wiek emerytalny np. równy 60 lat dla kobiet i mężczyzn.

    Tutaj to raczej powod bezrobocia a nie przyczyna. Ja jestem mlody, a juz
    wiem ze za 10-20 lat podniosa wiek emerytalny do 75-80lat to sa fakty, nie
    s-f

    > Wtedy to i wydajność będzie w większej cenie, coraz
    > mniej uzależniona od wieku pracownika.

    To byloby mozliwie jedynie gdyby istnialo panstwo swiatowe lub heremtyczny
    zwiazek panstw, cos takiego chciala zrobic UE ale jej nie wychodzi.